.hu átregisztráció Nyomtatás

  • 110

Átregisztrációt csak a domain név tulajdonosa kezdeményezhet.

 

Regisztrátorváltás és/vagy domain használó váltás, csak akkor lesz lehetséges, ha a domain név már faktoros azonosítás alapú. Tehát ha „régi” dokumentum alapú domain névről van szó és regisztrátort vagy domain használót szeretne váltani, akkor előbb „faktorizálni” kell a domain nevet, és utána lehet a váltást elvégezni.

faktorizálást egyelőre csak az aktuális domain regisztrátor tudja elvégezni, az új regisztrátor nem.

  1. Átregisztráció elindításához a főoldalon található kereső mezőbe írja be a domain nevet, az authorizációs kód mezőbe pedig az adott domain névhez tartozó AUTH kódot kell megadnia. Ezt mindig az aktuális regisztrátornál kell kérvényezni és a .hu központ fogja kiküldeni a domain használó e-mail címére. AUTH Kód csak faktoros domain név esetében kérhető.


 

2. A következő oldalon kattintson a Kattintson a folytatáshoz gombra.

3. A következő oldalon lehetősége van a regisztrálni kívánt domain névhez tárhely szolgáltatást választani, illetve beállíthatja azt is, hogy a domain név milyen névszerverekkel kerüljön bejegyzésre. A beállítások megadását követően kattintson a Tovább gombra.

4. Következő lépésben megtekintheti a kosarát, amennyiben rendelkezik promóciós kóddal akkor megadhatja azt, illetve lehetősége van visszavonni a megrendelést, vagy további megrendelést is elindíthat. Amennyiben mindent rendben talál, úgy kattintson a Megrendelés gombra.

5. Ezt követően meg kell adni a domain név tulajdonosának, valamint az adminisztratív illetve a technikai kapcsolattartók adatait. Minden megrendelés esetén használhatja a korábban felvett kapcsolattartókat, de lehetősége van arra is, hogy minden domain név esetén új kapcsolattartót adjon meg.

6. Kiemelten fontos, hogy (amennyiben az elmúlt 1 évben nem volt megerősítve az e-mail címe és telefonszáma) a .hu domain átregisztráció esetén kötelező megerősíteni az e-mail címet és a telefonszámot, így olyat adjon meg, ami valós és amit használ! Megerősítés hiányában nem fog elindulni a domain átregisztráció!

7. Az adatok megadását követően válassza ki a fizetési módot. Jelenleg a rendszerünkben az alábbi módokon van lehetőség befizetésre:

>PayPal (azonnal)
>Banki átutalás: Az átutalás bármilyen bankszámlaszámláról érkezhet (nem csak a megrendelő bankszámlaszámáról). Fontos, hogy az átutalás közlemény rovatában csak a megrendelt domain nevet, vagy a díjbekérő sorszámát tüntesse fel.
>Banki készpénzes befizetés
>Bankkártyás fizetés

8. A megrendeléséhez megjegyzést is fűzhet például a domain név beállítására vonatkozóan. Valamint jelölje be az Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket felirat előtti jelölőnégyzetet.

9. Kattintson a Megrendelés elküldése gombra.

10. Amennyiben a megrendelés be van fizetve, az adatok meg vannak erősítve és az AUTH kód helyes, abban az esetben az átregisztráció azonnal elkészül.

 

11. A domain átregisztráció elkészültéről e-mailben értesítjük az adminisztratív kapcsolattartót, a befizetésről elkészítjük elektronikus számláját melyet bejelentkezés után bármikor le tud tölteni. A domain név ezután szabadon konfigurálható a rendszerünkben.

Regisztrátor és/vagy domain használó váltás után 30 napig sem újabb használó váltás, sem újabb Regisztrátorváltás nem kérvényezhető!


Segített önnek ez a válasz?

« Vissza