A domain név adminisztratív kapcsolattartó cseréjéhez szükség van az új adminisztratív kapcsolattartó adataival kitöltött, és aláírt szerződésre. A bejegyzett domain neveknél a jelenlegi adminisztratív kapcsolattartó cseréjéhez az online rendszerünkbe be kell jelentkeznie a számlafizetői fiók regisztrációjakor megadott email címmel illetve jelszóval. A bejelentkezést követően kattintson a felső menüsorban a Domainek / Domain neveim menüpontra.
Következő lépésként kattintsunk a módosítandó domian névnél a Domain kezelése gombra.
Ezt követően kattintsunk a domain név felett található menüsorban az Adminisztrációs eszközök elemre, majd a Adminisztratív kapcsolattartó cseréje elemre.
A megjelenő oldalon adja meg az új adminisztratív kapcsolattartó adatait, vagy válasszon az oldal felső részén található lehulló listában szereplő korábban felvett kapcsolattartók közül. Ezt követően kattintson a Változások mentése gombra.
A megjelenő oldalon kattintson a hozzáadás a kosárhoz és megrendelés gombra.
Az oldalunk megjeleníti ezt követően az adott domain névnél megrendelt adminisztratív kapcsolattartó csere díját. Innen a Megrendelés gombra kattintva tud továbblépni.
A következő oldalon megtekintheti hogy a rendszerünk milyen adatokkal fogja kiállítani a díjbekérőt. Amennyiben az adatok rendben vannak úgy válassza ki a fizetési módot.
Jelenleg a rendszerünkben az alábbi módokon van lehetőség befizetésre:
- PayPal (azonnal)
- Banki átutalás: Az átutalás bármilyen bankszámlaszámláról érkezhet (nem csak a megrendelő bankszámlaszámáról). Fontos, hogy az átutalás közlemény rovatában csak a megrendelt domain nevet, vagy a díjbekérő sorszámát tüntesse fel.
- Banki készpénzes befizetés
A megrendeléséhez megjegyzést is fűzhet például a domain név beállítására vonatkozóan. Valamint jelölje be az Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket felirat előtti jelölőnégyzetet. Kattintson a Megrendelés elküldése gombra.
Következő lépésben az oldal felső részén található Szolgáltatások menüpontban válassza ki a Szolgáltatásaim lehetőséget.
A megjelenő oldalon kattintson a Részletek megtekintése gombra.
A megjelenő oldal alján találhatja meg az új szerződést amelyet a Szerződését ide kattintva töltheti le hivatkozásra kattintással tölthet le.
A szerződést ki kell nyomtatnia, majd aláírást követően ugyan ezen menüpontban fel tudja tölteni.