Tulajdonos és kapcsolattartók összevont cseréje Nyomtatás

  • 22

A domain név tulajdonos és kapcsolattartók összevont cseréjéhez szükséges az aláírt szerződés, valamint a helyesen kitöltött lemondó nyilatkozat visszaküldése. A bejegyzett domain neveknél a jelenlegi tulajdonos és kapcsolattartók összevont cseréjéhez az online rendszerünkbe be kell jelentkeznie a számlafizetői fiók regisztrációjakor megadott email címmel illetve jelszóval. A bejelentkezést követően kattintson a felső menüsorban a Domainek / Domain neveim menüpontra.

Következő lépésként kattintsunk a módosítandó domian névnél a Domain kezelése gombra.

Tulajdonos és a kapcsolattartók cseréje

Ezt követően kattintsunk a domain név felett található menüsorban az Adminisztrációs eszközök elemre, majd a Tulajdonos és kapcsolattartók összevont cseréje elemre.

Tulajdonos és a kapcsolatttartók cseréje

A megjelenő oldalon adja meg az új technikai kapcsolattartó adatait, vagy válasszon az oldal felső részén található lehulló listában szereplő korábban felvett kapcsolattartók közül. Ezt követően kattintson a Változások mentése gombra.

Új tulajdonos és a kapcsolattartói adatok megadása

A megjelenő oldalon kattintson a hozzáadás a kosárhoz és megrendelés gombra.

Megrendelés összesítő

Az oldalunk megjeleníti ezt követően az adott domain névnél megrendelt tulajdonos és kapcsolattartók összevont csere díját. Innen a Megrendelés gombra kattintva tud továbblépni.

Kosár

A következő oldalon megtekintheti hogy a rendszerünk milyen adatokkal fogja kiállítani a díjbekérőt. Amennyiben az adatok rendben vannak úgy válassza ki a fizetési módot.

Jelenleg a rendszerünkben az alábbi módokon van lehetőség befizetésre:

  • PayPal (azonnal)
  • Banki átutalás: Az átutalás bármilyen bankszámlaszámláról érkezhet (nem csak a megrendelő bankszámlaszámáról). Fontos, hogy az átutalás közlemény rovatában csak a megrendelt domain nevet, vagy a díjbekérő sorszámát tüntesse fel.
  • Banki készpénzes befizetés

A megrendeléséhez megjegyzést is fűzhet például a domain név beállítására vonatkozóan. Valamint jelölje be az Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket felirat előtti jelölőnégyzetet. Kattintson a Megrendelés elküldése gombra.

Számlázási adatok

Következő lépésben az oldal felső részén található Szolgáltatások menüpontban válassza ki a Szolgáltatásaim lehetőséget.

Megrendelt szolgáltatások listája

A megjelenő oldalon kattintson a Részletek megtekintése gombra.

A megjelenő oldal alján találhatja meg az új szerződést amelyet a Szerződését ide kattintva töltheti le hivatkozásra kattintással tölthet le.

A szerződést ki kell nyomtatnia, majd aláírást követően ugyan ezen menüpontban fel tudja tölteni.


Segített önnek ez a válasz?

« Vissza